Har ny design, igen :P haha tröttnar ju så himla fort ( a ) .. Men den här får funka ett tag, har ju äntligen fixat den satans headern. Jaja, idag då? Började med en power walk i förmiddags, sen frukost & dusch. Satte mej vid symaskinen rätt snabbt & fixa lite med mitt hemliga projekt :P Sen målade jag naglarna, kunde inte bestämma mej om jag skulle ha fransk manikyr eller bubbelgumsrosa, så det fick bli en blandning haha :P funkade ju faktiskt, kul att prova något annat. Sen blev det en kvällspromenad ikväll igen, gick till apoteket & köpte lite grejer. Har faktiskt vart lite flitig med kameran idag, så här kommer min dag i bilder :)




Mums med mammas mat idag, köttfärslimpa ( y ) sen mina två laster, cigg & caffelatte ( n )

 

Har ni någon aning om vad det ska bli :P

 

1 kommentarer

Anonym

10 Aug 2009 11:20

Oh, jag har också det där rosa nagellacket från depend! Det är så himla fint :-D

Kommentera

Publiceras ej