Godmorgon :) Eller ja, klev upp för en timma sedan för att hinna dricka lite kaffe med mitt hjärta innan han åkte & jobbade! Själv sitter jag som en zombie i soffan just nu, har precis tryckt i mej en ipren för jag kände att febern kom smygande. Men det stoppar mej fan inte från en pw! Ska låta den verka sen ge mej ut på en runda i skogen! Sen blir det jobb. Trivs så himla bra där! Arbetskamraterna, gästerna, restaurangen & maten vi serverar, verkligen toppklass! & på torsdag blir vi ett gäng som drar ner till Smögen & firar midsommar :) & igår firade jag & Erik 6 månader! Egentligen har vi ju dejtat i över ett år men den 19:onde december blev det vi på alla vis :) I helgen jobbade vi båda två, blev en drink efter jobbet i fredags & lördags åkte vi till Kumla en sväng för att gratta Malin. Var riktigt trevligt, mina favoritsystrar var ju där :) Men nu ska jag klä på mej & dra iväg, kanske skriver igen idag, vem vet ;) Ha en bra dag readers! Puss.



Högerörat :)

1 kommentarer

Anonym

07 Jul 2011 10:31

Vad fina tatueringar!

Vad står E:et för? Erik? =)

Kommentera

Publiceras ej