Å, vaknade för ett tag sen helt pirrig i hela kroppen, vi ska hem idag!! Jag har längtat, som ett barn på julafton, efter den här dagen. Nu har vi vart här i 3,5 månader, vi har fixat allt själva. När vi kom hit hade vi ingen aning om vart vi skulle jobba, men vi löste det! Kan säga att jag är mycket tryggare i mej själv när jag lämnar Norge för sista gången. Vill tacka Wictoria för den här tiden, vi har så många minnen här, många helt orealistiska för er, något man måste uppleva. Men det hade inte vart samma sak utan henne! Love to you my friend & sen vill jag tacka min älskade pojkvän Erik, han har väntat på mej där hemma, tålmodigt & han har till&med flygit hit för att få träffa mej en helg. Kärleken kan fan inte vara bättre än så här! Så idag reser jag med lätt hjärta, jag har gjort mitt här & jag kommer aldrig tillbaka haha! Hadet Norge, med era folkdräkter, pinjekøtt, dyra cigaretter, patriotiska befolkning, löjliga hastigheter på motorvägen & avundsjuka mot Sverige.

2 kommentarer

Mamma Monica

15 May 2011 10:13

Att du känner dig tryggare i dig själv är nog den största vinsten från tiden i härliga BergenL.

Du är efterlängtad min lilla Nadine

wictoria

15 May 2011 10:31

haha guld! Jag pekar finger åt folkdräkterna typ NU.

Vi tar med oss lite fööör många internskämt som våran omgivning kommer få lida av där hemma ;'D Love yooooou <3

Kommentera

Publiceras ej