Ligger i min lilla säng i Storlien & funderar.. Funderar på vart jag är om en månad.. Då har jag precis kommit hem från Italien & sommarkryssningen.. Kommer landa ett par veckor i Örebro innan planet går till Magaluf. & vad kommer hända där? Är så peppad & spänd över hur det kommer gå.. Men känner jag mej själv rätt kommer jag göra det bästa av situationen, vilken den än är.. Känner mej iallafall så klar med Storlien, jag har lärt känna underbara människor, slitit arslet av mej, skrattat från hjärtat & gråtit tårar av frustration, festat med nya människor, kastat mej ut i dejtingsvängen utan fallskärm. & om jag blivit klokare? Ja, jag tror det. Jag har lärt mej att bita mej i läppen många gånger, lärt mej vad som är värt att säga & lägga ner energi på. Jag har även lärt mej att lyssna på min magkänsla & backa innan det går för långt. Nu är jag mer än redo att komma hem till Örebro en stund. Krama om min älskade familj & umgås med Karin som vanligt. Nu drar jag vidare & tackar för mej! Eller ja, om någon vecka då ;)

1 kommentarer

thestudiomakeup

21 Apr 2013 20:15

Rekommenderar varmt denna sida.
bra smink till fantastiska priser...

https://www.facebook.com/TheStudioMakeUp

Kommentera

Publiceras ej