Sanningen om Magaluf är värre än man tror.. Jag kände mej väldigt vilsen därborta & undrade vad det var för fel på mej som inte pallade livet där nere.. Jag vet nu att 99% av alla workers går på uppåttjack. Det är omöjligt att leva där nere utan det så vem kan klandra dom? Visst, dom ser det som en väldigt lång semester men hur ska dom klara av verkligheten som kommer ifatt dom när dom kommer hem? Kollar på vimmelbilder på folk som var där redan när jag var det, deras ögon är är glansiga, dom tappar vikt trots att dom super som svin & ser sjukt slitna ut. Jag minns när jag var där nere & mötte en bekant hemifrån mitt på dagen på bargatan, personen i fråga var så speedad att jag själv blev nojig. H*n försökte få med mej upp till sin lägenhet & "bara dra en lina koks" & när jag sa "Nej tack! Tar inte sånt skit plus att jag inte vill vistas i närheten av något sånt skit, speciellt inte i Spanien" kollade personen på mej med sina stirriga & paranoida ögon som att jag precis sagt att jag var den första kvinnan på månen.. Ville bara skriva ut det här för jag tycker att folk borde få veta det. Tänk er för både en gång & två gånger innan ni bestämmer er för att jobba på en charterort. Det händer fruktansvärda saker därborta.. Antalet turister som dör eller skadas svårt stiger konstant. Där jag bodde bland annat, 20 meter från bargatan, fanns det en park där det var strängt förbjudet att gå så fort solen gått ner. Där rörde sig prostituerade som sålde sex, men så fort offret börjat fumla efter pengarna rånande dom den, om den då gjorde motstånd hade dom kniv som dom inte tvekade att hugga med. En kille som var där förra året hade bara gått förbi & honom "bad" dom
inte ens om värdesaker, utan bara attackerade. Det är jättemånga som ramlar från balkonger också, visst är det ens eget ansvar att hålla sig på mattan men det betyder ju att något går snett.. Såg en brittisk kille med båda benen gipsade ända upp till midjan bl.a. sen en annan som hade ena benet gipsat & haltade runt utan kryckor aspackad mitt på dagen.. Ville bara säga min sanning om "fantastiska Magaluf" .. Sen får folk avgöra vad dom tycker!




Kommentera

Publiceras ej