Eller ja, kom hem natten till söndag :) Anledningen är rätt simpel, trivdes inte på Mallorca, har nog växt ifrån festlivet som är en självklarhet där nere. Vissa kan hantera det, andra inte & sen finns det sådana som jag som bara inte vill vara där. Känner mej helt nöjd med mitt beslut att åka hem iallafall :) Resan hem var en klass för sig.. Incheckningen gick skitsegt, jag tog en taxi alldeles för tidigt till flygplatsen vilket resulterade i att jag gick igenom säkerhetskontrollen jättetidigt & trodde att det fanns rökrum där, men icke! Mosade grovsnus tills jag mådde illa istället.. Sen var det turbulens på planet också, var livrädd haha! Men väl hemma kändes allt fantastiskt. Har tagit det lugnt hela veckan, vart på jobbmöte också! & den 2a juli är jag anställd på Gustavsviks campingrestaurang :D Så glad!! Massa fördelar, seriöst avtal & sköna arbetskamrater :) Mitt drömjobb typ. Men nu ska jag börja packa lite smått inför midsommar, jag & Sanna är bjudna till Sälen :D Hur grymt som helst!

Kommentera

Publiceras ej