Bradag! Jag & bästis packade in oss i bilen imorse & drog på roadtrip, åkte först till Söderköping & besökte det välkända glasscafét smultronstället! Helt sick, man fick stå i kö, sen eskorterad till bordet sen fick vi en riktig meny med bara glass! Helt galna glassar också, en serverades i en pokal med formel 1 flaggor osv. Klämde i oss alldeles för mycket glass innan vi åkte till Norrköping där Karins mammas kille har hus! & vilket hus sen.. På baksidan hade han pool så vi låg där & smälte glassen & hade det trevligt :) Sen på vägen hem svängde vi förbi Bråvallafestivalen, alltså fyfan!! Jag grät nästan för att jag inte hade någon biljett.. Armin von Buuren, Avicii, Green day, Nicky Romero, John De Sohn, Ron Pope, Dada life, Far east movement, Albin Myers, Calvin Harris.. Behöver man säga mer?? Åååå vad jag har ångest att jag inte var där!! Men hade nog klappat ihop av alla känslor & min pågående infektion i trumhinnan som jag förövrigt åkte in på akuten för i måndags.. Pencillin blev det då! Anyway. Åkte hemåt & stannade i Finspång & åt, vilken håla!! Var nästan lite rädd.. Pizzabagaren kollade på oss som han var redo att kidnappa oss & låsa in oss i grönsakskylen.. Nog om det :) Imorn blir det jobb på Gustavsvik igen :D Så kul. & så har jag fått nycklarna till lägenheten så ska börja mäta lite där & så i veckan :) Men nu måste jag sova så jag kommer upp imorn! Puss lovers

Kommentera

Publiceras ej