Sitter nere i receptionen, har precis checkat ut. Idag åker vi vidare till Brisbane. Stannar bara en dag/natt där dock. Det är blandade känslor kan jag säga. Kul att dra vidare, men jag vill inte lämna min nyfunna vän. Vi har hängt nu i 4 dagar & haft så kul. Badat i poolen, grillat,  spelat spel & gått ut. Igår kväll högst vi med hans kompisar på stranden hela natten typ. Men nu är det dags för nästa anhalt som sagt, Brisbane. & jag kommer bli mer egoistisk hädanefter. Är trött på att bli behandlad som en påse skit. Sorry för deppigt inlägg men allt är inte tipp topp alla gånger. Seriöst, jag får en klump i magen av tanken att aldrig träffa dom här människorna igen :( När någon säger "it dosent matter what happens, we'll always have your back" är nog den bästa känslan ever.

2 kommentarer

monica mamma

26 Apr 2016 13:11

Ser ut som det är fler som är lite låga på stranden. Han till vänster ser ut som en kopia av Darin *L*

Svar: :*
Nadine Askerblom

monica mamma

26 Apr 2016 13:12

En look a like ser jag,,vem menar jag tror du ? *L*

Svar: Vet inte berätta :p
Nadine Askerblom

Kommentera

Publiceras ej