Häromdagen åkte jag, Ylva & Josh till en wildlife park utanför Sydney, i Black town. Gosade med koalor & kängurus ☺ Gillade att många av djuren gick lösa så man kunde klappa på dom.  Mina favoriter var minipingvinerna,  dingohundarna & såklart koalorna, kolla bara vilken skön sovstil! Dom sover typ 18 timmar per dag, skulle lätt kunna vara en koala. Sen tog vi tåget in till city & jag tog med rookiesarna på citytur, gick den vi gick med vårt hostel första veckan vi kom hit ☺ Sen tog vi tåget till Cronulla & köpte pizza (DEN pizzan som jag & Johanna åt där sist, så sjukt god! Har tänkt att åka dom 5 milen till Cronulla bara för att äta den igen haha) & gick på utomhus bio i en park, dom visade "Hitta nemo" på storbildsskärm ☺ Jättemysigt tills det började spöregna då tog vi tåget hem & somnade på en sekund haha ☺ Vissa av bilderna är dålig kvalité eftersom jag zoomade en del. Tog såklart den obligatoriska "kängru-i-bakgrunden-selfien" 😁

6 kommentarer

Skogsraah

28 Jan 2016 13:41

Vad roligt :)

Svar: Ja lite skillnad mot Sveriges djurliv :)
Nadine Askerblom

N

28 Jan 2016 15:47

Nu har jag tävling på bloggen i samarbete med caseapp, om du vill vinna ett egendesignat skal är det bara att kika in! :)

Svar: Tack ska absolut göra det :)
Nadine Askerblom

Emma Grann Fotografi

29 Jan 2016 13:26

Men åh vad söta :D

Svar: Ja 😍😍 Tack för komentaren :)
Nadine Askerblom

corneliaeriksson.blogg.se

04 Feb 2016 18:20

Vad roligt att se så många djur! :)

Svar: Ja verkligen 😍
Nadine Askerblom

CAMILLAESI

04 Feb 2016 19:16

Vilka söta djur :)

Svar: Ja 😍😍
Nadine Askerblom

Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar

07 Feb 2016 17:33

Vilka söta djur :)

Svar: visst är dom 😍
Nadine Askerblom

Kommentera

Publiceras ej