Godkväll, här ligger jag & fryser som vanligt. Kan dom lära sig att isolera husen här eller?! Det blir kallt här med liksom.. Anyway! Hade en riktigt seg dag idag, skönt :) Åt frukost & duschade, sen la jag mej & läste tills jag somnade om :P Först kl 3 kände jag att nej, något måste göras! Sminkade mej sen gick jag till St Kilda beach & kollade, innan jag tog tåget till Brighton beach som var målet för idag :) Finns jättefina "boxar" där, typ strandhus i olika färger & målningar på, man kan tydligen köpa dom, kanske vore något :P Riktig turist idag igen, så jag gick omkring där & hjälpte några asiater att ta bilder på dom, så hjälpte dom mej :) Simon, min maskot var med idag också! Han har vart med hela resan nu :) På vägen tillbaka från tåget kollade jag i lite krimskrams butiker här i St Kilda, hejdade mej från att köpa massa skit faktiskt :) Sen gick jag till biblioteket för att föra över Go probilder till usbstickan, tror dock att den är för klen då allt hackar som ligger på stickan.. Så jag avvaktar lite, vore ju katastrof om jag raderade allt från kameran så fungerar inte usbfilmerna :O & min mobil alltså.. Den hänger på sista versen & går knappt att ladda :/ Hoppas den håller imorgon när jag ska åka Great ocean road! Ska sova snart för bussen går redan 07:15 imorgon, men imorgon är det onsdag & pannkakasfrukost på hostlet :D Bra början! Blir en lång dag dock, är inte tillbaka förrän 21:00 & då ska jag på nightmarket inne i cbd, men det blir en rolig dag, det är jag säker på :D

St Kilda beach / Luna park, finns i Sydney också, det var där vi firade nyår :)


Tänkte inte på att stolparna var snea förens jag la upp bilden :)


Apelsiner :)


Brighton beach  <3 Magisk solnedgång!

Kommentera

Publiceras ej