Sådär,  nu har det ekat tomt länge & anledning är att jag är hemma igen :) Åkte hem torsdagen den 16 onde & landade på Arlanda på fredagen :) Ingen visste något, förutom min vän Staffan som hämtade mej på Arlanda :) Får berätta mer om drt i ett annat inlägg, ville bara säga hej & önska er en glad midsommar :) Vi firade den ute på landet igår med massa god mat, kubb, snaps, skratt & goda vänner :) Vi hade sån tur med vädret, till&med att Staffan bad om regn så hans fina nya partytält kom till användning & så blev det framåt 22 tiden men innan det hade vi strålande sol :) 


Min käre bror var även med en stund :)


Vi hade knytis, jag stod för tårtan & janssons frestelse :)


Höjdpunkten var ändå när jag fick agera dj under kvällen :D Blev ju ingen succé, men får öva lite ;)

Kommentera

Publiceras ej