Hallå! Idag hade jag verkligen ingenting att göra förutom att fixa arbetskläder tills på måndag. Så efter lite spanade i Svenskar i Sydney-gruppen på Facebook ( som för övrigt är en livlina här borta ) såg jag att en tjej var i samma sits som jag & ville hitta på något. Så jag åkte in till city efter att ha handlat dom satans fula kläderna, haha ursäkta, så åt vi middag på ett italienskt ställe som jag såg första veckan vi kom till Sydney. Har aldrig blivit av att jag tagit mej dit men det var så gott :) vedugnspizza med tryffel ❤ Blev massa res-snack som vanligt när man träffar en annan på resande fot & ett glas rött. Jättetrevligt verkligen! Tog en sväng inne på Paddys market innan också, haha orkar inte rumpinläggen på sista bilden. Köpte fyra varmare tröjor :( Sad! Men det behövs nu, speciellt på kvällarna. Så blev en bra torsdag iallafall.

Kommentera

Publiceras ej