Eller klantigt kanske är fel ord, jag har vart så otursförföljd senaste tiden. Först urinvägsinfektionen dagen innan Whitsundays, sen ramlade jag i backen på vägen mot båten & slog upp mitt knä riktigt illa :/ Sen på båten fick jag någon sorts smärtchock i andra foten så jag kunde inte gå på något av benen. Höll på att ramla över bord när vädret blev dåligt för jag kunde inte stå. Som tur var kom guiden & bokstavligen bar mej in i byssa. Fick sån ångest efteråt så jag bara grät & skrek så fort någon rörde foten.. Som tur var hade en tjej jättestarka smärtstillande från Singapore så jag tog några stycken så släppte smärtan. Trodde seriöst att foten var bruten ett tag, har aldrig upplevt sådan smärta förr & min smärttröskel är väldigt hög. Var jätteledsen också för jag trodde inte jag skulle kunna snorkla eller gå i land på Whitehaven beach dagen efter men det gick ju bra :) Men guiderna sa hela tiden "Don't you die now" varje gång vi skulle göra något haha, dom skulle använda mej som varnande exempel. Kommer ju inte bli bortglömd iallafall ;) Blev nedbäddad i en koj med foten i högläge men fick seriöst panik för det var som en liten kista & hade något hänt hade jag aldrig tagit mej ut. Kolla bara! Tänk att ligga där i sjögång med smärta helt ensam utan att kunna röra sej :/

Kommentera

Publiceras ej