Hej! Ligger i sängen på hostelet.. Är ledsen ikväll :( Vi var ute, vi som var på Fraser, eller ja,  vi som spenderar en dag här i Airlie beach tillsammans. Först satt vi nere vid lagunen & spelade drickspel  ( skräll ) Sen drog vi till Down under som klubben heter på vårt hostel. Käkade lite & helt plötsligt, pang, smällde det till i nedre delen av ryggen inne i organen. Nu kommer äcklig fakta, men har pissat blod i några dagar här men har tänkt att det är mellanblödningar. Iallafall, gick & la mej på rummet men smärtan blev bara värre & värre så jag släpade mej till receptionen & bad dom ringa en läkare. Som tur är har jag medicare för reseförsäkringen täcker tydligen inte. Så dom kom så undersökte dom mej ue på gatan så fick jag gå in på klubben & lämna urinprov, orkar inte haha :/ Tydligen har jag en extremt aggressiv urinvägsinfektion som i princip exploderade. Har fått antibiotika nu iallafall, men fyfan vad liten jag kände mej ett tag. Tacka fan för att Lisa & Demi var med hela tiden! Vek inte från min sida <3 & dom har jag känt i ett par dagar bara. Så nu blir det att ta hand om mej själv framöver. 

Precis innan, från hero till zero verkligen.. 

2 kommentarer

Ewelina

04 May 2016 15:48

Kram på dig!

Svar: Tack så mycket 😘
Nadine Askerblom

Pia

04 May 2016 16:02

Så läskigt! Hoppas det blir bättre snabbt!

Svar: Tack så mycket 😘 det är bra nu
Nadine Askerblom

Kommentera

Publiceras ej