Hallå! Det bekvämt bio i torsdags iallafall :) Jag & Sumera gick på "Conjuring 2" som hade världspremiär. Jag anser själv, även om min kära bror tydligen tycker annorlunda haha, att jag är rätt tuff angående skräckfilm. Kan erkänna att jag är fett rädd när jag ska sova sen, men själva filmen går bra. Skriker & hoppar inte. Tills nu! Från 10 sekunder in i filmen ungefär satt vi varandras knä, skrek rätt ut & mordhöll varandra i händerna! Haha, så fort det blev en lugn stund i filmen började hela salongen skratta nervöst & även dom stora tuffa killarna tjöt som små barn. Den var helt olik någon annan film jag sett, så brutalt bra uppbyggd & effekterna bara dundrade på. Det mest speciella var nog att det hände massa otäcka saker även när det var dag! Då sa jag bara nej, nej för mej själv, för dagsljus brukar ju kunna göra att man kan andas ut en stund haha :) Sa till&med till Sumera  "I cant do this, Im to old! My heart will stop!" Haha :P Så många gånger som jag har suttit nere i källaren hos Charlotte & Wictoria & kollat skräckfilm.. Den här hade vart optimal där! För första gången är jag glad för att jag bor i delat rum på hostel :P Vaknade inatt & var säker på att den satans nunnan ( förlåt ) från filmen stod i hörnet, fast jag delade rum med tre till haha!

5 / 5 hjärtattacker.

1 kommentarer

Wictoria

11 Jun 2016 14:10

Haha hjälp! Jag vågar fan inte se den där 😂🔫❤️

Svar: Alltså jag är på gränsen att säga gör det inte 😅😅😅😘😍😘
Nadine Askerblom

Kommentera

Publiceras ej