Å vad irriterande, appen stängde ned lagom när jag var klar med inlägget :/ Aja, får göra om då! Flygresan gick över förväntan igår, vi landade en halvtimme före utsatt tid till&med. Jag blev förvånad när flygvärdinnan sa mitt namn & gav mej en wrap haha :) Visste inte att jag hade mat på planet, men det var en trevlig överraskning. Sen skulle jag köpa en dricka , men då tog dom bara kort & jag ville inte använda mitt svenska så då kom hon med en dricka iallafall & smög till mej den :) Sånt blir man ju glad för! Sen blev jag nervös igen, denna gången i passkontrollen, tanten frågade verkligen hur mycket som helst om vart jag kom ifrån, vad jag gör, vart jag ska nu osv osv. Har ju alla papper i ordning men ändå :) Kom igenom iallafall så nu är jag tillbaka i landet :) Slogs av hur vackert Melbourne är när vi kom fram med sky bussen igår kväll, massa ljus & neon överallt. Här skulle jag kunna stanna faktiskt :) Träffade en tjej vid tramen ( spårvagnen ) så vi tog sällskap till hennes hållplats som hette St Kilda, tänkte ju inte på hur stort detta område är, så jag gick typ 2 km med all packning i mörkret. Var helt slut men stolt över att jag hittade själv utan internet när jag väl checkade in runt midnatt. Då damp jag i säng & somnade till ännu en P3 dokumentär :)


Benutrymme !


Alla dessa deklareringar alltså :P

Kommentera

Publiceras ej