Äntligen kan jag skriva godmorgon :P Vaknade av ett sms innan 8, så det var lika bra att kliva upp. Bellah kommer på kaffe innan jobbet om ca 20 minuter, sen ska jag & brorsan iväg till pappa & hämta grejer eftersom han flyttar till Stockholm på torsdag.. Sad! Känns riktigt ledsamt men så är det. Liam & Erik ligger förövrigt & sover som bäst, smyger omkring för att inte väcka dom. I helgen var jag ute med tjejerna som sagt, var riktigt kul :) Sov hos Bellah & på söndagen åkte vi till Noramarken igen & gled omkring! Mys. & i fredags var jag hemma hos Camilla & Martin, hon fyllde år i torsdags så jag var där & fikade :) Det var jättekul! Får skämmas över att vi umgås alltför lite, men det krockar ju allt som oftast med jobb osv. & i söndags kväll var jag & Erik på Maxim & åt middag, sen hyrde vi "Hur många lingon finns det i världen", se den!! Hehe skitbra :) Sen jobbade jag igår & är ledig idag & imorn. Men nu ska jag fixa mej lite innan Bellah kommer :) Puss.



I fredags hos Camilla & Martin :)

Kommentera

Publiceras ej