Hej :) Vilken slö dag jag har här Christchurch! Har sovit, vaknat, ätit, sovit & duschat :) Är så lycklig, det finns golvvärme i duscharna haha! Sitter & funderar på om jag ska ta en sväng till stan & se hur det ser ut eller hänga här tills min buss till flygplatsen går.. Det är inget vidare väder så blir ju inte så motiverad :P Haren i mej tänker direkt att det är dåligt flygväder, men finns inte mycket att göra. Anyway, till rubriken! Svenskar är ju kända för att vara stora kaffedrickare & jag har sagt det förr, som jag saknar svenskt kaffe :/ Nu är det värre än någonsin då jag dricker snabbkaffe med torrmjölk. Okej, ett riktigt ilandsproblem, men jag har hemlängtan okej :) Det ser lite suspekt ut när jag drar fram påsen också haha :) Men men, ska ta ett beslut nu angående dagen så hörs vi senare!

Kommentera

Publiceras ej