Nu är jag på flygplatsen :) Har aldrig reflekterat över att det är skillnad på flygplatser innan jag flög från Krabi i Thailand. Där var det så jävla stressigt & otrevlig personal, dom började härja & skrika om något utpasseringskort för att jag skulle få lämna landet, problemet var att dom pratade så dålig engelska så jag fattade inte att det var det kortet jag fyllde i när jag kom till Phuket. Efter det har dom andra flygplatserna vart okej tills jag kom hit. Så himla bra flygplats! Läste rewievs ( skadad, läser seriöst omdömen om allt haha ) & många säger att det här är den bästa flygplatsen dom vart på & jag håller med. Fick frågan "Do you mind to assist the crew in case of an emergency?" Kommer alltså få sitta vid nödutgången= extra benutrymme! skönt. Är lite komplicerat att vara 178cm när man flyger annars kan jag säga :) Sen finns det wifi överallt & jag har slagit mej ned i en soffgrupp, så blir inte särskilt jobbigt att vänta en timme på boarding :) Var inne & skulle köpa något för mina sista mynt också, det fattades några cent på det mesta, men fick köpa det jag ville ha ändå :) Pluspoäng! En fråga bara, är det bara jag som typ skiter ned mej i säkerhetskontrollen?! Får alltid för mej att dom ska hitta något i väskan, vilket dom omöjligt kan göra haha :) Har flugit så mycket genom åren men är lika paranoid varje gång!

Kommentera

Publiceras ej