Årets sämsta blogg, det är nog min. Den är sjukt tråkig just nu :S Har noll inspiration.. Men men! Igår var jag hemma hos pappa på Väster & tog hand om huset, han & hans sambo är i Usa i 3 veckor, inte alls avundsjuk! Dom kommer hem nästa vecka. Sen mötte jag upp Karin så åt vi lunch sen gick vi hem till pappa igen & kollade lite på tv sen gick hon & mötte sin kompis & jag somnade såklart på soffan haha :P Vaknade, åkte hem till mamma & skulle precis glida in i en härlig dvala när jag fick mess av Karin som ville grilla. Först tänkte jag tacka nej, men så insåg jag att jag mår inte bättre av att ligga som ett kolli i min säng 24 / 7. Så jag tvingade in mej i duschen sen åkte jag hem till henne på Väster :) Crille kom också & vi hade jättetrevligt! Skrattade & mös innan vi gick in & kollade på lite youtube-klipp innan hemgång. Idag har jag inte gjort ett skit, ska jobba ikväll. Känns faktiskt bra! Även om onsdagarna är dom värsta dagarna, det är då alla färska 92:or ska ut & leva fan men jävligt roligt att kolla på. Men nu ska jag göra mej iordning :) Puss.




Kommentera

Publiceras ej