Är hemma efter en galen & rolig helg i Örebro. Det hände en del, i torsdags blev det middag på Mingla följt av en pubrunda på Level & Bells sen drog vi till Harrys & dansade hela natten lång haha :) Sen i fredags blev det lunch med pappa & bror sen hem & vila lite innan Karin plockade upp mej så drog vi till Mellringe & åt på Maries jobb :) På kvällen blev det West bar & Harrys igen haha hade så jävla kul båda dagarna! & i lördags åkte jag & Robin till Stockholm för överraskningsfest för pappa som fyller 60 imorgon! Var jättetrevligt, åt middag på Koh pangan på Söder sen åkte vi hem med bussen på kvällen. & igår hängde jag & Karin på Marieberg innan jag drog hem & packade för jag & mamma tog tåget hit imorse 07.45 :) Men nu måste jag packa upp innan jag somnar! Love.

Kommentera

Publiceras ej