Sitter på flygplatsen i Kuala lumpur, inte fan känns det som det var 11 dagar sedan jag satt här, snarare en månad. Kanske för att det har hänt så mycket i Sydney under tiden jag har vart borta.. Vänner hemifrån har kommit & jag är så glad att äntligen träffa dom! Har vart så skumt att dom är där men inte jag 😅 Ska göra ett längre inlägg om Thailandsresan under bästa vecka,  har verkligen noll energi.. Magen krånglar fortfarande så är inte superpigg 😕 Hoppas jag somnar på planet så fort vi lyfter & vaknar i Sydney.
 Kommer aldrig ske men reser ju på natten denna gång så vore skönt att inte bli för jetlagad! Avslutade vår tid i Ao nang jättebra iallafall, gjorde helrenovering genom klippning,  färgning av utväxt, bytte färg på mina akryllnaglar till jätterosa & 30 minuters aloe vera massage för drygt 400 svensk kronor (!!) Blev jättenöjd med färgningen, en riktigt täckande svart lite kall ton. Just det, när vi checkade ut från hotellet satt den här söta apan där & käkade banan ☺ Nu ska jag försöka kolla runt lite på flygplatsen så man får röra lite på benen innan 8 timmars flyg.  Hörs!

1 kommentarer

corneliaeriksson.blogg.se

23 Jan 2016 19:19

Vad roligt det låter att fixa sig sådär, allting liksom :) Hoppas resan går bra!

Svar: Tack så mycket ☺☺ ja verkligen ! lyxigt 😍 hade en toppenresa. hoppas allt är fint med dej :) kram
Nadine Askerblom

Kommentera

Publiceras ej