Hej! Internet är sämst, försöker ladda upp bilder till ett inlägg om min tid i Sydney, men måste vänta tills imorgon för jag måste nog köpa wifi. Köpt ett nz-simkort men har bara 3gb surf så sparar helst på det :) Ville mest uppdatera er om jag just nu befinner mej i Nya Zeelands nordligaste stad, Paihia. Lite kul imorse när vi stod & väntade på Kiwibussen & jag frågade vart vi skulle haha! Bra koll :P Vår guide hjälpte mej med att sätta ihop ett schema idag iallafall så nu vet jag vart jag kommer vara & när :) När vi kom fram hit idag blev det att dumpa grejerna på hostelet sen gå ned till hamnen för vi skulle på kryssning runt massa öar & leta efter delfiner :) Man fick även bada med dom om dom inte hade bebisar med sig. Tyvärr såg vi inga, men deras policy är att då får man åka igen så ska ta en morgontur på onsdag :) Imorgon ska vi på någon utflykt som är gratis för oss med det stora passet, var helt ärligt så trött när guiden berättade vad vi ska göra så jag minns inte haha :P Antar att östkusten börjar ta ut sin rätt. Vi ska iallafall åka till ett ställe där två hav möts & köra bil på stranden :) Nu på kvällen har vi ätit grillat här & alla är tvärdäckade innan tio, så skönt! Här kommer bilder från dagen, stannade vid ett jättefint vattenfall på väg från Auckland! Alla som säger att det är vackert här, vilken underdrift! Kolla bara. Den fjärde bilden tog jag genom buss fönstret, det ser ut så överallt här! & det där hålet i berget på sista bilden.. Vi hade rätt tufft väder ( såklart när jag är med haha ) med båten så kaptenen säger att han "ska försöka ta sig igenom" haha, dom marginalerna alltså! Men nu ska jag sova, klockan ringer strax efter sex imorgon bitti för transfern kommer kvart över sju. Somnade i bussen & på båten idag haha, sliten :P

Kommentera

Publiceras ej